Dlaczego towary u was są tańsze niż gdzie indziej, a niektóre nawet znacznie tańsze?

Ostateczną cenę użytkownikowi określa co najmniej kilka czynników: cena nabycia produktów, koszty operacyjne sprzedawcy i ilość klientów.


Cena nabycia produktu. Ten Sklep przygotowywaliśmy od ponad 8 miesięcy i nadal ciągle go udoskonalamy. Sporo czasu zajęły nie tylko rozwiązania techniczne, ale również poszukiwania odpowiednich dostawców, kontaktów, uzgadnianie warunków. Produkty kupujemy nie tylko na Litwie, ale także w innych krajach Unii Europejskiej. Unia Europejska jest jednym wielkim wolnym rynkiem, na którym stale poszukujemy najbardziej możliwe do przyjęcia propozycje, żeby moglibyśmy zaoferować Państwu najlepszą cenę. Obecnie nasi główni dostawcy pochodzą z Litwy, Łotwy, Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii.

Produkty kupujemy w bardzo dużych ilościach. Niektóre rodzaje soczewek kupujemy po 500 lub nawet więcej opakowań na raz. Na tak dużą liczbę dostawcy stosują specjalne zniżki, dlatego też często możemy zaoferować naszym klientom najlepsze ceny na najpopularniejsze soczewki kontaktowe i najszybszą dostawę, ponieważ w swoim magazynie regularnie mamy między 15 000 a 20 000 soczewek kontaktowych. Magazynu takiej wielkości nie ma żadna optyka w Litwie.


Koszty operacyjne. Handel internetowy - to ten sam handel, tylko że Klient jest osiągalny innym kanałem. Gdy produkty są sprzedawane on-line, nam nie są potrzebne luksusowo wyposażone pomieszczenia oraz mnóstwo pracowników. Robiąc zakupy on-line ludzie samodzielnie wykonują wiele czynności. Sami czytają opis produktu, sami wybierają żądane produkty, sami przeprowadzają płatności, sami przyjmują produkty, sami wykonują inne czynności. Wszystkiego tego nie musimy robić my. W tym przypadku, jeden z naszych pracowników jest w stanie obsłużyć znacznie większą ilość użytkowników niż w zwyczajnym sklepie. Wszystko to oznacza, że możemy pracować z powodzeniem odbierając znacznie niższe zyski. Mówi się, że po kilku latach zwyczajny handel będzie określany jako handel internetowy, a reszta będzie nazywana nietypowym / niestandartowym handlem.


Ilość klientów. Zazwyczaj zwykłe sklepy mogą obsłużyć klienty mieszkających na pewnej części terytorium. Ilość klientów w takich sklepach zależy od gęstości zaludnienia na danym obszarze. W związku z tym, na przykład, w miastach znajduje się wiele sklepów, a na obszarach wiejskich prawie ich nie ma. Im mniej kupujących, tym ceny w sklepie są większe.

Nam, jako sklepowi internetowemu, nie ma znaczenia, gdzie mieszka nasz klient. Wystarczy, że powinien on mieć internet. W ten sposób, koncentrując swoje działania w jednym miejscu, możemy dotrzeć do znacznie większej liczby klientów. Oznacza to, że mając znacznie więcej Klientów, od jednego nabywcy wystarczy zarobić nam znacznie mniej, aby skutecznie realizować swoje działania. Obecnie mamy ambicję, aby rozwinąć się do poziomu międzynarodowego projektu, a to oznacza, że w przyszłość nasze ceny spadną jeszcze bardziej.


Ostatnio przeglądane