Wymiana wadliwego produktu

Jeśli uważasz, że otrzymałeś(-aś) wadliwy produkt - z wadą produkcyjną (taka sytuacja może mieć miejsce, choć zdarza się bardzo rzadko), skontaktuj się z nami bezpośrednio w celu uzyskania pomocy:

- telefonu: (22) 307 87 10
- mailowo: pytaj@domsoczewki.pl

We wiadomości wskaż zamówienie oraz opisz szczegółowo, jakie wady są widoczne/odczuwalne.

Każde zgłoszenie wadliwego produktu rozpatrywany jest indywidualnie. Jeśli towar posiada wadę fabryczną, wówczas taki towar, w rozsądnym terminie, wymienimy na nowy. Jeśli wymiana wadliwego towaru na taki sam jest niemożliwa, wówczas zwrócimy za niego pieniądze albo wymienimy na podobny.

Należy pamiętać, że przy opisach wszystkich kolorowych soczewek podane są warunki szczególne, zgodnie z którymi, towar nie może być uznany za wadliwy.


Ostatnio przeglądane